پمپ آب خانگی دو پروانه داب K 45/50M

ویژگی ها

  • شفت استیل
  • ارتفاع آبدهی 51 متر
  • حداکثردمای آب 50 سانتی گراد
  • اسب بخار 1/5
  • نوع برق مصرفی تکفاز 220 ولت
  • جنس پروانه نوریل
  • کلاس حرارتی F

توضیحات

راهنمای خرید و انتخاب پمپ آب خانگی دو پروانه داب K 45/50M

پمپ آب خانگی دو پروانه داب K 45/50M با جنس بدنه چدن و  پوسته الکتروموتور که ساخت ایتالیا می باشد جزو پمپ های دو پروانه ای برند داب می باشد که این برند با گسترش خط تولید در اکثر کشورها بسیار معروف شده است. از مشخصات خوب این برند این است که دارای کیفیتی بسیار بالا و قابل اطمینان و قیمتی مناسب است.

این پمپ خانگی با طراحی به روز و جدید طراحی شده که از راندمان بالایی برخوردار است و قابل استفاده برای پمپاژ مایعات و سیال های خورنده می باشد همچنین از ویژگی های بارز آن کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در آن است و با جنس چدنی که دارد باعث ماندگاری و دوام آن شده و  تحمل حداکثر دمای 50 سانتی گراد را دارد.

این پمپ که سطح صدای بسیار پایینی دارد قابل استفاده در موارد مسکونی برای فشار آب،ساختمان های با طبقات زیاد که نیاز به فشار آب معمولی دارند و برای تامین فشار آب برای آبیاری در کشاورزی است.

ویژگی های پمپ آب خانگی دو پروانه داب K 45/50M

ویژگی های پمپ آب خانگی دو پروانه داب K 45/50M دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله موارد زیر است:دارای موتور نصب شده روی بلبرینگ های قطور

قابلیت کار در ساعت های طولانی

مجهز سنسور اضافه بار

حمل و نقل آسان

مجهز به الکتروموتور آسنکرون بسته

سطح صدای پایین

قیمت و خرید پمپ آب خانگی دو پروانه داب K 45/50M

بر اساس ویژگی ها و مشخصات قیمت و خرید پمپ آب خانگی دو پروانه داب K 45/50M جهت استعلام دقیق قیمت خرید این نوع پمپ پیشنهاد می ‌کنیم با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

این فروشگاه در طول سال ها فعالیت خود تلاش کرده است تا بر اساس دغدغه ها و نیازهای مشتریان خود بهترین محصولات را از معتبرترین برند ها تهیه کرده، به صورت اینترنتی در دسترس مشتریان وفادار خود قرار دهد. با این وجود به محض ثبت سفارش تیم حرفه‌ ای و کار بلد فروشگاه هوایش محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر مشتری ارسال می نمایند.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

مدل

K45/50M

نوع پمپ

سانتریفیوژ

حداکثر هد (m)

دبی(M3/h)

اسب بخار

1.5

توان مصرفی (kw)

1.1

جریان(آمپراژ)

8.3

نوع برق مصرفی

خازن

31.5

کاتالوگ محصول
نمودار قیمت
محصولات جانبی
نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ آب خانگی دو پروانه داب K 45/50M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.